Sidor

söndag 21 december 2014

En random tag bara för att

Hade lite tråkigt, tänkte att det skulle vara kul att göra en tag. En helt random tag. Men det var i fredags det och jag hann inte göra klart den. Men nu ska jag göra det. Frågorna är på engelska. Hoppas det inte gör något...

1. Do you have any pets? 

Här har vi hela gänget. 


2. Name 3 things that are physically close to you. 
Min ipad som jag har i famnen, min iphone och en rosa My Little Pony-kudde 

3. What's the weather like right now? 
Antagligen någon grad på minus och så är det ett tjockt lager snö och jävla mörkt.

4. Do you drive? If so have you crashed? 
Ja och ja. Då jag just hade fått körkortet så råkade jag köra in i en åkerkant för jag kom för hårt och det var halt. Men det skulle jag inte göra i dagens läge.

5. What time did you wake up this morning? 
Jag steg upp lite efter 11. Vi var ju ut igår. Jag steg upp ganska tidigt med tanke på det.

6. When was the last time you showered? 
Imorse... Eller förmiddags kanske. 

7. What was the last movie you saw? 
The Hobbit på bio förra veckan. 

8. What does your last text message say? 
Uuuhmm orkar inte kolla men det var säkert Pauen som skickade det.

9. What's your ringtone? 
Bara en vanlig iphone ringsignal... Jag har inte riktigt orkat byta. Och jag klarar inte av att ha en bra låt som ringsignal för då blir den där låten förstörd för mig på något sätt. Sen vill man inte ha en dålig låt som ringsignal heller. För då skäms man om någon hör det. Och tja... Inte vet jag nu. 

10. Have you ever been to a different country? 
Sverige, Tyskland och Danmark.

11. Do you like sushi? 
Jag har aldrig ätit sushi så jag kan inte veta.

12. Where do you buy your groceries? 
Groceries, det är väl typ matvaror det... Det köper inte jag. För det brukar mamma och pappa göra. 
Men vi brukar väl typ mest handla vid Sale och Prisma tror jag.

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster? 
Nääejj det har jag inte.

14. How many siblings do you have? 
Min lillasyster Rebecka bara.

15. Do you have a desktop computer or a laptop? 
Jag har en ipad som jag fick från skolan år 2011 och den har jag ännu. Den fungerar bra hittills. 

16. How old will you be turning on your next birthday? 
Det är länge till det. Men då blir jag 21. 

17. Do you wear contacts or glasses? 
Nejjjj
18. Do you color your hair? 
Jooo. Nu har jag svart och blond splitdye. Svart på ena sidan och blond på andra.

19. Tell me something you are planning to do today. 
Det händer nog inte så mycket idag. Men kanske Pauen och Anton kommer hit. Och kanske jag far och prata med Sniff. 

20. When was the last time you cried? 
Typ igår. Fast jag har inte gråtit så mycket på senaste tiden egentligen.

21. What is your perfect pizza topping? 
Vid Rosso brukar jag beställa panpizza med champinjoner och pesto och någonting annat och det brukar vara perfekt. 

22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers? 
Cheeseburgers tror jag. Jag äter sällan någon slags burgare kom jag fram till. 

23. Have you ever had an all-nighter? 
Nä jag har aldrig riktigt varit uppe en hel natt, konstigt det för det skulle vara typiskt mig. 

24. What is your eye color? 
Grå mot det grönaktiga hållet.

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke? 
Hmm. Egentligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar