Sidor

onsdag 31 december 2014

Antagligen en av de sista sakerna jag skriver år 2014

Hej. Nu tror jag att jag har ganska fullt upp imorgon och så ska jag upp rätt tidigt så jag börjar inte skriva något långt och allvarligt ikväll inte. Dessutom så har jag några random bilder att lägga upp. Det blir ganska random faktiskt. 

En bild från igår till först. Då var jag till Kokkola. 
En sak som jag tycker förstör den här bilden är det att jag där till höger på helbilden av mig håller i telefonen. Sådan där spegelselfie. De brukar ofta bli fula....


En till awkward spegelselfie. Från idag. För jag tänker börja ha min gamla vinterjacka i stallet och jag tyckte att det såg nice ut och sådär.


Idag så har systrarna Grankull varit och ridit Melinda. Hon var en trevlig Hårboll idag sa hon. Framåt. Tror hon tyckte det var kul att vara ute och springa med ryttare som är mindre än jag ibland faktiskt.

Sen var jag och med Sniff men han ville mest äta och så var set jobbigt för honom att gå i blötsnön. Men ikväll fick han hovarna verkade så såg ut som att det var lättare för honom att gå. Hovarna hade blivit lite långa nämligen.


Nåja natten nuu. Igår var jag uppe alltför sent och...heh...skrev det förra blogginlägget jag la upp här. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar