Sidor

måndag 3 november 2014

Varför kan det inte vara Halloween fler gånger i året?


Ja ni....
Jag har inte haft tid att blogga. Eller jag har haft tid men jag har haft annat tankarna. 
Började göra ett inlägg om Halloween igår men då var jag trött och sen blev ipaden utan ström den också... Lika bra det för igår tyckte jag ännu att allt möjligt konstigt jag hade gjort var kul men nu tycker jag inte det. 

 Jag hade iallafall feelis. Så där mycket feelis har jag aldrig typ nästan haft och jag tyckte att det var kul att vara vid det där hålet till nattklubb som också kallas Melody... Där har jag inte varit på evigheter heller. 
Tydligen så kan man ändra sig och just nu så känner jag mig så energisk, vild och galen på något sätt. Gah, det lät konstigt men ni vet... Inga bitches vågar jävlas med mig inte. Eller, skulle jag vara en bitch så skulle jag inte våga jävlas med mig. Haha.

Nåja, de enda som ville vara med på bilder tillsammans med mig var Kira och Anton.... (Jag som hade planerat att ta selfies med varje själ (levande och döda) jag mötte...
Men jag kan säga att Pauen var en bitch (alltså klätt ut sig till en bitch), och Amanda var Finn från Adventure Time.

Kira kom liksom bara och hoppade upp i famnen på mig då vi var vid Pauen och Antons och förfestade.
                                

Det här en av de bilder jag tagit på senaste tiden som är absolut roligast...tycker jag. Haha. 
                               
(Jag gjorde den här bilden mörk för jag tyckte inte om mitt smile. Ser ut som Cheshirekatten från Alice In Wonderland ju... Nästa år kanske jag ska vara Cheshirekatten...)

För jag vet inte jag... Jag skulle nu föreställa en oskyldig flicka som blev mördad och kommer tillbaka från andra sidan graven som ett farligt spöke... Sen kom jag fram till att jag kanske hade blivit offrad till djävulen eller något. Skulle ha varit trovärdigt eftersom jag fixade fakeblodet så att det var som om någon skurit mig i halsen. Fast fakeblodet var inte alls bra. Det torkade och for bort efter en liten stund. Tur att jag hade med mig fakeblodet så att jag kunde fixa till det då det behövdes... Sen kändes klänningen konstig. Sminket lite ew. Fast det svarta vid ögoenen blev ganska okidoki och så hade jag plattat håret och löshår. Löshåret kändes jättebra att ha. Det är roligt att vara långhårig.

Tillsist en ganska ful bild. 
                               
Och så tycker jag att det borde vara Halloween oftare. Men det går inte. Fast klä ut sog kan man alltid göra.

Nåja, jag ska upp till travhästarna imorgon. Sista morgonen tror jag det blir. Sen borde jag göra ett ordentligt inlägg om allt möjligt imorgon.

Säger jag redan nu. Och hoppas att jag gör det nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar