Sidor

söndag 30 november 2014

Min sista dag som tonåring...

Såå haar jag:

Orkat stiga upp och laga mig iväg och rida Melody till halv 12, även fast jag hade kommit hem lite före 3 på natten och allt... (Jag hade typ "födelsedagskaffe" åt Amanda, Pauen & Anton och så for vi ut sen men det var inte meningen det från början och gäähhhh...vilken weird kväll/natt. Just det, weird. Hehe.)

Som sagt, jag orkade upp och fara och rida Melody, eller klart jag gör det. För rida ponnyer kan man alltid göra så länge man inte är helt döfärdig. Typ det.  Vi var i terrängen, det är länge sen jag har ridit Melody i dagsljus och så har vi ju mest varit i ridhuset också. Så nu kunde hon se en massa läskiga saker som till exempel snöhögar. Varenda liten snöhög måste stirras på och så var hon ganska pigg och framåt. Jag funderade på om vi skulle våga galoppera eller inte. Men sen galopperade vi nog. Det var awesome. Hon tyckte det var roligt att springa, det var nog det hon hade väntat på. Hon försökte inte ens dra iväg eller öka farten överhuvudtaget och jag lät henne fara bara typ. Så det var kul.

Sen har jag inte gjort så mycket idag. Funderat lite och tyckt att det är läskigare att fylla 20 än att fylla 18. Haha. Inte för att det nu har varit så bra att vara tonåring. Det sög för det mesta. För mig har det verkligen sugit rejält ibland. Det gör det väl för alla.

Jag var ensam hemma ikväll. Jag ritade en enhörning. En bild på den nu. För jag har inga andra passande bilder. Lol. Eller något.


7 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! önskar din hemlige beundrare ;p

    SvaraRadera
  2. Va önskar du dig i present?

    SvaraRadera
  3. Int vet ja nu... En enhörning sku siti fint kanski...

    SvaraRadera
  4. Har tyvärr int nån sån på lager,men hur sku de vara me nåt a'naturell ? ;)

    SvaraRadera
  5. present i natura ;)

    SvaraRadera