Sidor

fredag 14 november 2014

Ikväll, mina barn, blir det en lång utläggning om allt ni inte vill veta!

Hahhahah så är det!

Inte för att ni som läser det här är mina barn heller. Det kan hända att ni är äldre än mig. Isåfall blir det konstigt. Jag vill inte ha några ens. (Förutom att jag antagligen kommer att ha 27 katter, en gammal varmblodstravare och en shetlandsponny...inte för att jag vill utan för att det var ett kedjesms som jag inte skickade iväg då jag var 13 och det påverkar typ hela universum och nu har jag otur i kärlek och sånt skit.)

Nåja. Iallafall. Först vill jag tala om hur det känns att stalka folk på facebook och insta. 
Jag är ganska bra på att stalka folk. En av de saker jag är bättre på.


 Jag kan inte tänka eller prata med folk eller göra något vettigt...men snoka omkring, det kan jag. Nästan fbi. Kan hända att det finns de som är bättre på det och dessutom är mer ondskefulla. Jag vet en. Men man kan inte avslöja saker hur som helst heller. A bitch gotta keep their bitchy secrets!
Nåja. På facebook är den största faran att man råkar trycka på "gilla" eller "dela". Det. Skulle. Som. Vara. Så. Hemskt!


...plus att det suger då ens stalkobjekt är för privata av sig. På insta suger det då folk har privata profiler. Ugh. Liksom. Jag, jag är inte så privat av mig... Jag har en hel blogg liksom... Sen lägger jag upp bilder på insta men de är inte trovärdiga. För tar jag en bild av Zam i stallet på dagen så laddar jag upp den bilden senare på kvällen ungefär och redigerar den bilden också för att annars går det inte. Men klart, man kan läsa mellan raderna och tolka mina emojis. Nog om det....



Ska jag säga vad jag har gjort idag då? Näh.
Vad jag gjort ikväll.
Blivit aktiv med fixande i rummet. Efter klockan 9 på kvällen. Jag blev kallad hamster av min syster. Hamstrar är ju nattdjur. Men nu kan man se golvet iallafall! Woohoo!

Nu ska här deppas lite.


Nåja...är jag attraktiv eller inte får var och en avgöra. Själv bryr jag mig inte så mycket i vad folk tycker. Ganska lätt att inte bry sig. Speciellt då jag tänker på gången då det var Lucia, jag var i skolan och måste vara där och kolla som alla andra och killarna som satt på stolraden bakom höll på och pratade skit om allt och dessutom skit om mig. Det kändes halvt som tortyr att sitta där. Men det börjar vara längesen. Dessutom så är det inte deras åsikt som betyder någonting. Det finns andra som också har åsikter. Vettigare åsikter. 

Sen är det ändå bara Sniff som kan bestämma om något är rätt eller fel.

Men att vara normal, det suger jag på. Jag är ganska pinsam jag! Mer pinsam får ni söka efter. Jag säger fel saker och då någon frågar en sak så svarar jag en annan och är underlig och konstig. Jag ska nog inte tänka på det. Det blir bara värre då.

Sen ska vi komma ihåg att det är inte normal jag försöker vara. Det är enhörning jag försöker vara.

Nu är det fredag! Ska bara sova först så att jag påbörja fredagen då jag vaknat.
Bye!



4 kommentarer:

  1. På tal om att stalka folk och vara pinsam... En av mina bästa vänner lyckades i misstag tagga sig själv i en snygg dudes profilbild på facebook, han är härifrån och hon kände honom inte ens eller var vän med honom på FB :'DD

    SvaraRadera
  2. Ojj... :O låter som höjden av pinsamhet hahah...
    Men det sku förstås kunna vara ett sätt att få nan till förstå att "hej, jag tycker att du e snygg" hahahahaha :D

    SvaraRadera
  3. Tycker du e attraktiv!

    SvaraRadera