Sidor

måndag 10 november 2014

I, I wish I could be strong without the Scheiße yeah

Men jag är redan stark. Jag trodde inte att jag var så här stark. Eller så är jag bara galen. Vem vet.

 Jag var till stan med mamma, släpade med henne till loppisar i jakt på en spegel. (På bilden är jag i mamma och pappas rum, bara så där for your information.)
Jag hittade ett par svarta skelettleggings på samma ställe som jag hittade de där med Corpse Bride. Jag lär ha på dem här framöver...
Hon i kassan tyckte att mitt hår var fint. Jag blev glad. För den här dagen är inte så vidare bra.
Hah, jag försöker inte få håret att se ut som någon emofrisyr från 2008...håret bara gööör så där ju.
Woo, jag har byxor idag. Inte tights eller leggings och shorts... För ovanlighetens skull. Dessutom bara en topp fast det är november och jag frös inte ens. #awesome 
Jag hatar då det är kallt.

              


Så hittade jag en Amon Amarth kopp för 2€ vid ett annat loppis. Inte för att jag har lyssnat så mycket på Amon Amarth men jao, jag tycker att någon låt med dem är bra och så där. Den är svart också. Alltid något.

                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar