Sidor

tisdag 25 november 2014

I'm bulletproof, nothing to lose

"Vissa" tycker att jag tydligen nu är "förstörd" nu då på grund av piercingen. Jaja. Seems legit. Tänk att hela jag kan bli förstörd av en enda liten ring av titan i läppen. Helt otroligt! Nåja, annars har jag bara hört positiva kommentarer.
Dessutom så tycker jag så otroligt mycket om den. Jag blev lite varm i hjärtat då jag såg mig  i spegeln för en stund sen och såg hur jag ser ut med piercingen. Det låter konstigt. Jag vet. Men jag brukar ju nog mest tänka "EW" då jag ser mig i spegeln. Jag har verkligen inte ogillat mig själv och mitt utseende, men nu gillar jag det jag ser lite mer känns det som. 
Den har läkt bra hittills tycker jag att det känns som. Det har börjat gå att äta normalare också.
 Inget blod eller var eller annat äckel hittills heller. Bara det att jag fick lite torra läppar. Då tog jag en gammal läppbalsam jag hittade. Det var inte bra. Då fick jag väldigt torr läpp. Då sa mamma att jag skulle använda Bepanthen istället, det är en salva som är typ bäst och jag la på jättemycket av det och nu är läpparna normala igen. 
Men annars så har det inte tagit sjukt. Det känns att det finns någonting där. Det är som sagt en ring och ibland så känns det som att överläppen tynger ner ringen. Det känns bra ibland. Den ör av titan och skarp och den är en del av mig, så jag känner mig stark.
  You sshot me down, but I'm a bomb. I am titanium. 
Ungefär. Ibland känns det också som att det skulle vara skönt att ta ur den.
Fast det går inte och jag kommer inte att vilja ta ur den på länge än heller.
Sen då jag kommer att byta så skulle jag gärna vilja ha annat än just en ring. Få se vad man hittar att tynga dit då. Hehe. Jag tycker iallafall att det är snyggt att ha en som bara ser ut som en liten kula från utsidan. Och tja, jag vill testa olika slags grejer att ha i jag. Det om det, nu till annat.

(Uhm jo bilder från sent igår kväll...)

Jo, klart att man börjar sminka sig och gör blå sotning som faktiskt blev nästan okej. Nåja, blå sotning och några extra prickar och lite extra glitter och grejer. 


Typ gårdagens outfit. Var på Esse Ryttares höstmöte, drog nu på mig rymdleggings. Sen då jag skulle ta bilden så kom jag på att mina strumpor var så röda och synliga och drog till sig all uppmärksamhet så jag drog på mig första bästa skorna som råkade vara mina nya rid/stallskor från Hööks som jag råkade ha i rummet. Jag hade dem då jag red Zam idag. Och tja, de är snygga men inga skor som är bara att hoppa i och springa ut liksom. Men de är snygga. Iallafall det.
Ujj ja. Det är mycket jag funderar på men det får vara bra så här för stunden.


2 kommentarer:

  1. Kusiinvitamiiiiiin27 november 2014 14:56

    Du passar SUPERBRA i hade piercingen!
    Om folk tycker att du har blivi "förstörd" pågrund åv en såde lillan sak, så ere ju deiras problem! Huvosaken e ju att du e nöjd sjölv, å he verkar du ju va, vilket jag tycker du ska va å! :D <3

    SvaraRadera
  2. Jånå klart he er teiras problem om di tycker så, tycker ba att he er så typiskt...
    Å ja er ju som sagt nöjd sjölv! :D <3

    SvaraRadera