Sidor

tisdag 18 november 2014

En sån trööögdag

Vissa dagar är bara till för att vara skit. Den här dagen har varit som att trä ett pärlhalsband full med skit. (Lol wtf?!) Nåja, 2-3 bra saker kan jag komma på iallafall! 
För det första: The Walking Dead. Ett helt avsnitt med Caryl, kan det bli bättreee? NÄEJ DET KAN DET INTE!!!!!! För Daryl och Carol är meant to be och de är så perfektaaa... Aaaa. Jag tycker så mycket om Carol, hon är min favorit och Daryl också. Han har blivit så underbar. Tycker jag. Nog för att han var det förr också.
Det andra som var bra: Pauen och Anton kom hit på kvällen.

En tredje sak som inte var skit var typ min barbacka ridtur med Melinda. Jag hade tänkt rida Zam. Men då jag skulle ta honom i hagen så strejkade han. Det var ändå den tiden på dagen som han vilar och gör "viktiga saker som bara ponnyer förstår sig på" så jag tänkte att jag tar honom på kvällen då och så for jag med Hårbollen istället.  Vi for en barbacka skrittrunda i skogen, Hårbollen tyckte att var hon som bestämde vägen men det blev nog så att vi tog min väg ändå... Fast alla vägar var hala, skarpa och hemska. Och nu ska jag inte rida henne mer den här veckan tror jag. Speciellt inte barbacka. Det får bli körning och sånt. Även fast hon orkar med mig så får man inte bli för entusiastisk och rida för mycket.

Uh, nu blev det mycket av det som inte sög men det är väl bra så.
Och här Zam som strejkar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar