Sidor

torsdag 20 november 2014

Min önskelistaaaaaaa

Ja för det är snart jul!!! Dessutom så fyller jag ännu snartare! (Blöh...jag vet att det inte finns något som heter "snartare" men det lär lite roligt att säga så om jag får säga det själv.)
Och jag fick lust att göra en önskelista bara liksom. Ni vet. Höhöh.

Helst av allt så vill jag ha en bil, en häst eller åtminstone 10 000€...men tja, allt kan man inte få här i världen. Nåja. En häst till har jag nog inte tid med. Jag har ju redan 3 här hemma att hinna med och så rider jag Melody 1-2 gånger i veckan så det blir tillräckligt med häst. Som tur är. (Utan hästar så suger livet.) 

Men om någon skulle fixa en bil åt mig så skulle jag älska dig något alldeles obeskrivligt mycket! Det behöver inte vara en fin bil bara den har 4 dörrar, dragkrok och inte är alltför rostig eller har alltför många fel. Jag har redan 58 fel i huvudet så bilen ska liksom inte ha så många av det slaget. Om ni förstår. Och jag tycker inte om bilar som är för små! Usch nej. Min (mammas) Opel är redan i det minsta laget, fast den bilen är snäll och inte alltför ful och dum så den kommer lätt undan med sin storlek i det här fallet.

Nåja Önskelista var det! Det finns saker som är billigare än bilar och hästar som jag också vill ha.

Till att börja med en så pass simpel sak som doftljus, eller vanliga ljus om de ser tillräckligt coola ut. Jag tänder faktiskt ett ljus i rummet varje kväll. Jag har tänt ett gammalt doftljus just faktiskt. (Gammalt=köpt vid Ikea år 2007 tyyp. Haha) Mitt rum blir så fort kallt...och det känns mycket trevligare här om man tänder ljus kom jag på och så är det annars bara mysigt och driver ut onda andar och annat otrevligt. 

Det här, det är ett ljus som ser sjukt coolt ut, det är som en katt och då det brinner upp så blir det ett skelett. Awesome. I Sverige går det att köpa HÄR åtminstone...


Jag använder en hel del smink. Man får nog köpa smink åt mig. Gärna ögonskugga. Sen har jag inte så stor skillnad hur det ser ut för jag gillar att experimentera. (Obs, extra bra om det inte är testat på djur...) 

Det behöver inte se ut som på bilden, tyckte bara att det såg lite kawaii ut.


Mangapennor... Jag har börjat rita lite mer på senaste tiden, och jag tror att Mangapennor skulle vara awesome att ha... (Borde finnas vid Bokhandeln.)




Jag har redan för mycket halsband, men... Jag har inte en enda choker...


Ungefär sådär ser de ut! Skulle jag få en sådan så skulle jag bli nöjd! Gärna med pentagram och mystiska lite ockulta grejer. Faktiskt, så fort det är ett pentagram på något så blir det mer intressant i mina ögon typ. Hahahaha.
                        

Tror bestämt att jag får köpa dem själv, men skor av den här modellen finns på min önskelista. Jag vill ha, men äger dem inte... (Uhm ja, jag har storlek 38. Bara så ni vet. )



Nåja, det var inte så mycket saker men något iallafall. Men jag är crazy. Så jag vill ha crazy saker. 
Jag gillar sånt som har med Enhörningar att göra, och Nirvana (om någon återupplivar Kurt Cobain och ger honom åt mig så tycker jag nog bara att det är trevligt) och saker som verkar vara mystiska och kanske möjligtvis ondskefulla. Hahah. Tja, och Lady Gagaparfym har jag velat ha i evigheter. 
Presentkort till klädaffärer går också. Eller till hästaffärer. Omg. Jag är nog ganska ytlig av mig ibland.

                      

Nå, nu får det räcka för i natt. Jag är en vampyr, men jag är rädd för blod och tillbringar helst mina nätter med att sova. Så gonatt. Även om jag hoppas att det är mer dag då du läser det här. 

2 kommentarer: