Sidor

onsdag 5 november 2014

American Horror Story

Nu har jag sett första säsongen av American Horror Story och åh det är bra.

Det finns 4 säsonger och alla säsonger handlar om olika saker. Första säsongen handlar om familjen Harmon som flyttar in i ett hus som visar sig vara hemsökt. Och de har redan en hel del problem. Sedan har ju alla spöken i huset sina olika problem också.

Men jävlar, det här är nog en av de bästa serier jag har sett. Den här serien hjälper mot hålet i mitt hjärta. För det brukar kännas som om jag har ett hål i hjärtat och jag vet inte varför det är så men så är det bara. Det var som att en del saker i serien kommer därifrån. 

Jaja. Det är inte vad folk brukar skriva i sina bloggar då de skriver om en serie de har börjat se på. Men jag är inte folk. 
Och nu ser jag fram emot att se resten av säsongerna....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar