Sidor

måndag 27 oktober 2014

The Walking Dead 5x02 "Strangers"

....alltså det är inte sagt att jag kommer att orka skriva om TWD. Inte för att det är någon som bryr sig tror jag. Det är mest för min egen skull. Det är som terapi efter att ha sett på det. Det behövs ibland.

Det här avsnittet finns det liksom inte så mycket att säga om...

Nåja, de träffade den här prästen, Gabriel. Han vågar vi inte lita på heller riktigt... Men vi får se. Lite weird är han allt.

Äckligast: de där äckliga zombierna i källaren. De var ganska ew.
(Och en randombild av Glenn... Han är inte äcklig. Inte alls.)

Gulligast: 1. Rick och Judith.
Så nu gick Rick tydligen med på att de ska till Washington.

2. Caryl. Såklaart. Så kom bilen som hade tagit Beth och de for efter den så vi får se var de hamnar.



You'll burn for this stod det på kyrkväggen...okay. Nice.


Så var det slutet då Bob blev tagen av Gareth och hans kannibaler... Det var lite som en chock nog. Tänk att han vaknade och så hade de huggit av hans ena ben och höll på att äta det. EEEEWWWW!!!
Det lät lite på något sätt som att Gareth kände Bob från tidigare men jag vet inte...vi får se. 
En del tror att Bob hade blivit biten och att kannibalerna åt infekterat Bob-kött... Jag vet inte jag. Vi får väl se...


Gareth är verkligen en snygg kannibal. Hej och hå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar