Sidor

tisdag 28 oktober 2014

Sometimes I hate the life I've made. Everything's wrong everytime.

Pushing on I can't escape
Everything that comes my way
Is haunting me taking its sweet time
Holding on I'm lost in a haze
Fighting life 'til the end of my days

Det är min låt det, Korn ft. Skrillex & Kill The Noise- Narcissistic Cannibal. En av "mina" låtar. Mitt öde typ. Jävla skit. 
Jag vet inte jag. 
Jag tycker inte om känna så mycket för i slutändan så blir man ledsen ändå. Så jag försöker att att inte känna så mycket. Problemet är att vissa saker så vill jag känna men vågar inte för jag är rädd för att det ska göra ont i slutändan. Det är liksom allt eller inget. 
Det är ganska svårt att förstå. Antar jag. Det är okej. Ingen behöver förstå. Men det känns som om jag skulle kunna riva ut mitt hjärta och kasta det åt en flock med vargar. 
Nåja, det kan man inte göra. Då skulle man dö. Man skulle dö förrän de där jävla vargarna har ätit upp ens hjärta. 
Och det är ju inte bokstavligen i hjärtat som det sitter, det bara känns så. Jävla konstigt.

Annars så har ju allt varit bra de senaste dagarna men nu fick jag en knäpp. Det hjälpte inte ens att se på The Walking Dead. 
Så var det en låt som jag lyssnade på på reapeat som både får mig att känna mig bättre och sämre på samma gång...
Sen är det ju Halloween på fredag. Det kommer (förhoppningsvis) att bli awesome och jag tänker bli jävla full.
Ja vet ni.
Nåja. 
Jag ska sova jag snart. Jag ska upp i morgon och släppa ut travhästar. Tilten och Dinah. 

Och...tja jag vet inte varför folk skulle orka med mina personliga problem och underliga tankar. 
Men dang, här har ni dem då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar