Sidor

lördag 25 oktober 2014

...snöstorm typ...

Blööööööööö.
Jag kan inte sova. Fast det gör inte så mycket egentligen.

Jag kan ju skriva någonting lagom lame här då. 

Två saker vill jag typ säga bara:

1. Med inlägget före det här så var det en del av texten som liksom inte syntes men nu har jag fixat till det.

2. Det har kommit snö. Det tycker jag att suger lite. Speciellt eftersom jag hatar då det är kallt och snö=kallt. Sen så har Zam inte vinterskor på sig. Så nu fastnar det snö under hovarna på honom så han kan knappt gå normalt i hagen. 

Fast för Sniffs skull så är det nästan bättre att det snöade för det blir mjukare för honom att gå. Igår snubblade han över något skarpt...

Woop han ser så översnöad ut. Men han klarar nog av lite snö. Det gör de alla 3. Så är det då de är ute nästan hela tiden. Pälsen längst ut blir som ett täcke och de är torra där under. Rätt häftigt.


Finaste älsklingen min. Hah, jag brukar faktiskt kalla honom för älskling. 

                        


Melinda och jag var sen efter Beckas cykel vid vägen och sen longerade jag henne på åkern. Eller, tja, vi luffade omkring och jag smackade och skrek "nejjj!!" då hon ville äta gräs....

                          


Men nu är det så jäkla sent och jag kan inte skriva ett skit så det får vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar