Sidor

söndag 19 oktober 2014

Nu är mitt hår officiellt...


Varför det ska vara officiellt kan man spekulera om. Men jag tycker om det! 
Det är ju svart på en halvan och lila på andra men det känns inte så extremt tycker jag. Det som är lila är inte samma nyans av lila överallt heller men det tycker jag att är ganska fint egentligen. 
Nu känner jag mig också lite mystisk och magisk lagom till Halloween...ah, två veckor till det ännu. 
Lila är ju en lite mystisk färg. Får iallafall mig att tänka på magi. 

     

9 kommentarer:

  1. Väntar fortfarand på en helig träff me dig ;)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Janå är du såde hemlig så får du vänt läng bara som ett obs ;)

      Radera
  3. hmmm,jasså nå vi får si,kanski ja sir de nan dag så kan ja ju koma å säg hej

    SvaraRadera
  4. och om du känner dig intressera ov nå spännand aktiviteter så vet du ju att de finns en som vill.

    SvaraRadera
  5. Joodå så e de ;)

    SvaraRadera