Sidor

onsdag 1 oktober 2014

Hello October....

Först: 
         
                        
Sorry, den här bilden är ganska mycket usch. Men den finns. Och den finns på grund av att jag gillar att fixa med saker och ting och bilder. Lev med det.
Helllooo Oktober, för det är en bra månad. Förutom att det bara blir mörkare och kallare så är den här månaden bra. 
Eftersom:
1. Alla serier (förutom Game Of Thrones) börjar. 
2. Jag tänkte färga håret. Efter det så kommer jag att vara allt annat än osynlig.
3. Halloween. Fast det är väl nästan i november. Jag (och Amanda) har funderat på Halloween sen typ Augusti. Själv så är jag barnsligt förtjust i Halloween. 

Idag har det varit en ganska så mähä dag. Jag vaknade, det var inte kul. Sedan såg jag på Supernatural.  Allt man behöver på morgonen är kaffe och Supernatural. Då blir det bra.
Sedan var jag med shettisarna, jag körde faktiskt Sniff lite. Han verkade inte hata mig efteråt åtminstone. Sedan körde jag Pona och på kvällen red jag Melody. Hon var lite lugnare idag, det var säkert för att Polly var med också. 
Just nu så funderar jag på att se på ännu mer Supernatural. Jag skulle vilja se på Supernatural hela natten. Fast jag tror inte att jag ska göra det. Jag var vaken allt för länge i går kväll....suck.

En av mina favorit emojis. Woo. Jag är på emojihumör ikväll. Hur man nu kan vara det ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar