Sidor

lördag 11 oktober 2014

Hårfärgning på G och jag har typ inget liv

Idag har jag gjort inte ett skit. Usch. Jag tycker ju om att göra saker hela tiden. 
Idag har jag bara läst, sett på  The Vampire Diaries och ritat lite och tja...jag vet inte. Inget. Var och natta hästarna förstås. Och varit stressad på hur lite jag har gjort idag. Gah. Jag kan inte tänka på hur lite jag har gjort.
Jag skulle ha kunnat fara och rida Melody och jag hade hoppats på att få någon att komma med men nähä då. 

Nu tänkte jag ta och färga hälften av håret blond. 
Jag har lite färger att välja på sen också haha....
Inte mindre än 4 olika Directionsfärger: Tulip som är typ röd, Cerise som liknar tulip men är mer rosa, Lagoon Blue som är bäst och Violet. Lila alltså. Dessutom en turkos som jag inte vet när jag ska använda och så en Cosmic Blue som är svart. 
Yep yep. Det ska bli spännande. Men lite skrämmande. På någit sätt. Men jag vill det här så let's do it! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar