Sidor

torsdag 30 oktober 2014

Emilia tycker tydligen om Lacuna Coil och är annars bara förvirrad och jag vet inte vad?

Iallafall, jag var till stan och skulle försöka haffa biljetter till det där halloweenpartyjuttugrejen.......
Gah, lyckades inte. Det var slut. Nåja. Man kommer väl nog in dit men fml liksom. 
Jag blev helt konstig av det för det kan jag bli då jag är osäker på vad jag ska göra. Sen glömde jag bort hälften av allt jag skulle göra i stan tror jag och satt bara där i bilen och gjorde inget. Haha. Eller inte hahah.

Jao nu är jag nog goth. Vill jag påstå.
                              

Så vet ni ibland kan det vara så att det finns en del band som man tycker om då man hör på dem och sen hör man dem inte alls på flera år och sen hör man dem igen och tycker att det är helt awesome.
Okej så är fallet nu. Lacuna Coil tyckte jag om då jag var 14 men har inte hört på dem sen det. Och nu tycker jag att de är så bra...
Lacuna Coil- Losing My Religion (REM cover från 2012 tror jag så den hade jag inte hört då jag var 14. Helt awesome. Hoppar i taket och börja gråta och allt möjligt)
Lacuna Coil- Spellbound (lyssnade på den på repeat då jag var 14 och gör det nu också.)

Nåja. Ah, och Christina Scabbia som sjunger är för perfekt. Jajja. Okej. Godnatt.

2 kommentarer: