Sidor

onsdag 22 oktober 2014

'Cause you're feeding the fire within me

'Cause you're making me feel so alive
'Cause it's only the end of the suffering and I'm drowning in this rush

Det var från Dagens Låt som är
                                                   Poisonblack- Rush  <-- 

Tydligen måste man ha en sådan också. Eller jag måste tydligen ha det. Just nu åtminstone. 
(Det är metal, typ ganska gothic metal. Finskt band. Sångaren är Ville från Sentenced.)

Dagen outfit: 
Ja inte vet jag. Jag försökte le på bilden men jag gör ju typ inte det utan jag ser bara retarded ut. Um. Jo. Jag ville testa och se bara. 


Sen har jag sett på The Walking Dead. Jag brukar göra det på måndag. Jag vet inte varför jag sparade upp det. 

Nu har jag också skaffat ny plast till min iphone. Wohoo vad vacker och blank den blev. (Och med några luftbubblor som extradekoration. Fml.)

Nåja, nu ska jag sova. För imorgon ska jag till stan från förmiddagen och göra tråkiga saker. (Till polisen med körtkortspapper osv.)

3 kommentarer:

  1. Linnäääääää23 oktober 2014 17:53

    OH GOD. Ja försöker ha kvar "oroginalplasti" på in telefon så läng som möjlit, fö ja vill int bli ett offer för luftbubblornas vrede D: XD

    SvaraRadera