Sidor

söndag 19 oktober 2014

Quietly I keep you close to me...

Quietly I feel you when I'm dreaming
(En låttext nu igen. Mjau.) 
Den låten:
----->     Seven Lions ft Fiora- Days To Come     <-----
Grr den är bra. 
Um, och ja, senaste då jag kände något då jag drömde något var igår morse. Eller senast det var morgon. Snart är det morgon igen och jag ska upp och med till Nykarleby på hopptävling...
Nåja, anyway, jag drömde att Sissi flyttade mot min vilja. Till någon som jag aldrig skulle ge bort henne till... Jag blev helt hysterisk och skrek och var upprörd. Sen vaknade jag och började sakta inse att det var en dröm och mitt underbarn hade inte flyttat någonstans. 
Hon ska inte flytta någonstans hon inte. 
Så mycket betyder min kanin för mig. (Båda två)

Ikväll har jag och Amanda varit ut och köra för hon har en ny bil. Det är nice. Speciellt eftersom det är en Opel. Hihi.
Vi var hit och dit mellan Jakobstad och Nykarleby men lämnade inte galaxen vintergatan sen heller, fast det borde vi ha gjort för planten Jorden är inte så kul att bo på. Sen visste vi inte alls vad vi skulle göra.
Så vi var till Black Sheep. Jag hann med två drinkar. Det var för mycket is och för lite Vodka i dem. Ugh. Jag hatar is. Jag börjar alltid gnaga på is och det är kallt, sliskigt och jobbigt.



Victor van Dort på mitt ben. Det är sååå nice. Annars suger bilden. 
             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar