Sidor

fredag 3 oktober 2014

Spöken och Lana Del Ray. (Story of my life?)

Mittiallt så började jag nästan tycka om Lana Del Ray. Först tyckte jag inte om Lana Del Ray, men jag kände på mig att jag kanske ändrar mig och nu så tror jag att jag tycker om Lana Del Ray. Just typiskt det också. Men jag vet inte. Man kan inte så mycket åt det man råkar tycka tycka om. 

Anyway, jag har inte gjort någonting intressant idag. Jag önskar att jag skulle ha gjort det. För det skulle vara kul att skriva om att fara till Ryssland och råna tåg. Inte för det är så kul. Men ändå. 

Ja jag vet inte jag. I övermorgon är det en dressyrtävling som jag skulle ha kunnat vara med i med Zamzam men nu ska jag inte det. Fml. 

Nåjah.

Jag vet inte. Nu har jag tänkt sova, får se hur det går med det för jag läste om spöken och sådant ikväll igen, och en massa om hemsökta saker och sådär. Ish. Som det nu brukar vara. (Aaaah, nu hörde jag något som knaprade!!! Iik. Får se om jag lever imorgon då ens.)


Lana Del Ray- West Coast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar