Sidor

lördag 20 september 2014

Umhmm....lördag.

Jag ska just ut och ta in Sniff och fixa kvällsmat åt ponnierna och sedan ska jag antagligen se på Game Of Thrones hela kvällen. Sedan ska jag försöka skriva ett inlägg till ikväll och så vill jag lyssna på Kent. Och jag är ju ensam hemma, som sagt. 
Idag var det Esse Horseshow, Becka och Zam var med i 50-60 cm, de,gjorde en riktigt fin och nice runda, felfritt och snabbt (som vanligt) men det var många felfria och snabba så de kom på sjätte plats av 18 startande. Jag tänkte lägga upp bilder från det, det brukar vara folk som fotar där. Vi får se om det blir något sådant. Påminner mig om att jag har bilder på kameran som jag borde få till datorn. 

En bild av Zam och hans Gubbe. Jag vet inte om det blev en så bra bild, bättre kan jag åtminstone. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar