Sidor

lördag 27 september 2014

Ugh... Halkbana och andra skedet börjar väl vara avklarat iallafall

Nu har jag inte bloggat någonting. #sad. 
Eller något. Fick en livskris då jag inte visste vad jag skulle välja att skriva om. 
Haha.

Iallafall var jag och Opeln till halkbanan på andra skedet igår torsdags. Det var sämsta möjliga skitvädret då jag for förstås. Halvmörkt och regn. Sedan lyckades jag köra för långt, ganska långt för långt också, inte över 10 km för långt heller. Det var dåligt skyltat, faktiskt. Jag tänkte att det kunde ju inte vara där, tydligen så kunde det det och så blev jag 20 minuter för sen. Fan. Jag skulle för en gångs skull ha kommit i tid om jag skulle ha svängt in där första gången. 
Nåja. Sedan uppförde sig bilen helt perfekt. Jag blev förvånad över hur snabbt och säkert den stannade till och med då jag bromsade. Det är en bra sak. Hah, och jag tycker om den bilen minsan. Vi delar en och annan hemlighet, jag och Opeln. 

Nåja. Tråk. Nu blev det onödigt sent igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar