Sidor

söndag 21 september 2014

The Walking Dead: bilder från säsong 5!!!

Mina favoritälsklingar omgomgomg! Alltså! Inte ens en månad kvar tills säsong 5 börjar, och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. (Egentligen så finns det med lite skräck i allt jag ser fram emot, om det inte är någonting som är bara "meh".)
Sedan, så de här bilderna har väl funnits på internet några veckor redan, men de har inte funnits på min blogg. (Så det så. Lol.)
De säger också att den här säsongen kommer det vara så mycket våld, blod och död så att det är inte klokt, det är till och med så att en del scener inte kommer att komma med för att de är så hemska. Nåja, vi får se. Bara de inte tar bort så mycket så att det blir overkligt och konstigt. Men å andra sidan så vill jag inte att mina älsklingar ska ha det för hemskt heller. 
(De är mina älsklingar allihopa faktiskt. Ungefär allihopa av dem.)

Nåjaooo, bilderna nu då....

Först, Daryl. Hmmm. Från Terminus tror jag, det ser inte trevligt ut. Det ser ut som han är på sin vakt och det ser lite slakteriaktigt läskigt ut.
Och Daryl. Jag kommer nog aldrig att tröttna på Daryl Dixon. Av alla älsklingar så är han den bästa av dem, han kommer alltid att vara det. Hahah. 
Men varför tycker jag om honom så mycket egentligen? Det är faktiskt inte bara för att han ser så otroligt bra ut och är badass med sin pilbåge, det som gjorde att jag började tycka om honom var då de sökte efter Sophia, han brydde sig faktiskt. (Cherokee Rose, minns ni? Om ni ser på TWD då)  Under den där redneck-ytan så är han en väldigt fin person och hans bakgrund... Jag skulle inte vilja vara Daryl.


Tyreese och Sasha. De kommer alltså att återförenas. Yes! 


Sedan har vi Carol The Queen. Jag tycker att hon skulle passa att vara The Queen i Westeros i Game Of Thrones och sitta på The Iron Throne också faktiskt, fast det vet vi alla att är lite omöjligt. Här ser hon iallafall helt och hållet badass ut. 

Maggie, också badass. Walkers i bakgrunden. Iiiik! 


JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caryl återförening! Ååh, vad mycket jag shippar dem. Just nu skulle jag ha lust att ha ett marathon med bara Caryl. Nine lives, remember?

Abraham! Jag ser fram emot att se mer av honom faktiskt. "I don't give a monkeys left nut." Och så vidare.

Glenn och walkers. Det ser farligt ut tycker jag. Hoppas att han inte är instängd där. Hoppas att han har en trevlig kniv på sig också.


Det var väl det också. Nu vill jag se på The Walking Dead. Så jag måste väl göra det nudå. Det är minsan farligt det här, att börja tänka på dem för mycket och skriva om dem. 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar