Sidor

söndag 21 september 2014

Söndag

Dagen idag har gått ut på att jag vaknade klockan 6 typ för jag skulle köra Becka till dejour vid Lannäs till klockan 8 (jag måste liksom vakna i tid så att jag kan vakna och ångra hur länge jag var vaken kvällen före, vakna lite till och vara arg och dricka kaffe). Fast sen så körde mamma ändå dit henne så jag hade vaknat i onödan då. (Blöööööööh.) Så jag såg på Game Of Thrones hela morgonen tills jag for och hämtade Becka och sedan har jag inte gjort så mycket alls idag. Jag tänkte lite longera Pona men då regnade det så jag tänke "äh" och så fick det vara. Inte för att vi är rädda för lite regn men tja, det är vått och otrevligt på åkern. Att köra också rätt mycket trevligare att göra då det inte regnar.
Så.
Sedan var jag med till Lannäs ikväll också och sedan fixade jag djuren här hemma.

Lite random gnagare... (Minns jag rätt så heter den vita kaninen Ruben.) På kvällen så tar upp till en timme för dem att få klart så det är ingen vits att fara hem så jag var där och hängde och gosade med katter och pratade med alla möjliga djur. Det är det ganska nice att göra tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar