Sidor

måndag 29 september 2014

Sissi fick fara ut och fluffa av sig lite (och tja, Perttu också)

Alltså jag måste säga att Sissi är nog en sådan liten ängel. (Och hennes fluff borde räcka till som vingar till och med.) 
Ja jävlar. Hon är så fin. Hon är snäll och mysig att hålla på med. Idag hade jag ut båda kaninerna, Perttu hade jag sele på och Sissi fick vara lös eftersom hon är lite för liten för sele än, och hon är inte så svår att få fast. Haha, hon kom fram till mig en gång då hon var lös också. Pertsikan gör inte det minsan, men hon höll sig runt kaninburen. De brukar sällan sticka iväg så långt. Fast man ska inte släppa dem utom synhåll. Eller jag skulle inte våga göra det. Sissi iallafall studsar omkring så mycket och så är Månsa inte lika rädd för henne som för Perttu. Jag tror inte ens att Månsa kan vara rädd för Sissi. 
Jo. Hon är verkligen lätt att tycka om. Men jag tycker faktiskt om dem båda två lika mycket. Perttu är minsan en hon också. Hon har faktiskt blivit tamare och trevligare, fast hon bits ännu. Det kommer hon inte att sluta med. Hon är ju ändå 5 år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar