Sidor

torsdag 11 september 2014

Onsdagskväll, Sniff, brännässlor, fullmåne...

Låter lite häxlikt. 

Har fotograferat ikväll då Becka och Zam hoppade här nere på åkern. De bilderna kommer ni att se någon gång nog. Väldigt bra väder men det skulle ha blivit bättre med en bättre kamera. 
Säkert åtminstone 25 bra bilder till än de jag fick. Kameran är så trög så då Zam galopperar en långsida så hinner jag ta 1 bild...     
Inte så vidare.

Sen var jag med Sniff, jag borstade honom och så var vi och gå.
Och då jag skulle ta in honom så stod han och åt brännässlor. Visst får han göra det, men det är inte så roligt att hämta honom då han står mitt bland dem. Sedan verkade det nog som att det brände lite i munnen på honom för han tuggade i luften på något konstigt sätt. Jaja... Men han doftar iallafall gott i pälsen då han har varit bland nässlorna. Iallafall det.
            
                   


Och de här bilderna är tagna med min iphone tidigare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar