Sidor

måndag 29 september 2014

Mina randomfunderingar och en selfie tagen vid Prisma. Varsågod.

Woop vilken dag. Imorse så vaknade jag. Sen somnade jag. Sen vaknade jag. (Intressant fakta, hell yeah.) Sedan var det någon som hade gillat över 30 av mina bilder på instagram. (en tjej från Holland som har en New Forestponny.)  Sjukt trevligt att vakna upp till något sådant. Instagram är lite heligt för mig. Och jobbigt. Men kul. Så länge som jag har haft en mobiltelefon så har jag alltid tagit mycket bilder med den och då Insta finns så kan folk se dem också. (Fast det är typ samma bilder som på bloggen.)
Sedan for jag och mamma och hämta Becka från skolan.
Sen tog jag en selfie vid Prisma. Ganska fult vill jag påstå.                    
                           
Usch det ser ut som om jag har väldigt kort arm också. Men vi kan ändå kalla det för outfit of today.

Sedan har jag funderat. Jag har ju börjat rida mer nu. Alltså det är sjukt hur mycket jag har ridit. Sedan i förra onsdags så har jag ridit varenda dag, och dagen före det var jag tydligen och gå med mamma och Pona. Man kan nog säga att det räknas då jag typ longerar, kör eller far och gå med Pona. Jag har inte varit så här hästigt aktiv sedan lågstadiet känns det som. I högstadiet hade jag inte så mycket mål och mening med mitt ridande egentligen. Då jag gick i gymnasiet så,hade jag inte tid. Nu kom jag fram till att jag helt enkelt behöver hästar. Eller jag vet inte. Det är bara så. 
Jag har ju tänkt fara och studera nästa år, men jag kom fram till att inte lämgre bort än Vasa. Det är liksom inte det jag behöver. Jag behöver det att inte vara för långt hemifrån. Det är det jag känner just nu, och jag kom fram till att livet är kort. Så man ska göra saker som känns rätt. 

Hm ja. Nu ska jag se på Supernatural. För att det är en sådandär viktig sak som man måste göra.

11 kommentarer:

  1. snyggt ;) Hälsar en kille

    SvaraRadera
  2. Sku gärna hitt på nå trevlit me dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. er du ha ja tror he er, så jå ;)

      Radera
    2. Jag e no int den du tror,e en lite äldre kille som tycker att du e snygg å het ;)

      Radera
    3. Hur gammal er äldre tå? :p
      Och, dethär börjar vara weird. Skick på facebook elä na. Jag er int farli ffs...
      :)

      Radera
    4. Skick ett mejl superguy__@hotmail.com

      Radera
  3. sorry superguy__@outlook.com ska de vara

    SvaraRadera
  4. Ja skickar helst int mail åt anonym personer.

    SvaraRadera
  5. Jag e nästan 30 men tycker du e sexig å snygg så ja sku villa hitt på nåt skoj ;)

    SvaraRadera
  6. Hördu anonym sluta med detdär håll dej till tjejer i din egen ålder!!!

    SvaraRadera