Sidor

söndag 14 september 2014

Lite Rickyl-love är aldrig fel

Det är mindre än en månad tills The Walking Dead fortsätter, och jag är redan lite rädd. För då jag ser på The Walking Dead så är jag helt underlig.

Vad man har väntat... 
En månad kvar.
Och en av de bästa sakerna, eller tja, ärligt talat den bästa saken  som hände säsong 4 var då Rick sa "You're my brother" åt Daryl. Ärligt talat, omg.
Nu finns det ju också en del som shippar Daryl och Rick som att de skulle vara gay också efter det. Och vad är nu en tv-serie för en serie om det inte finns någon man kan shippa som gay tillsammans. Höh. Det där lät konstigt. 
Nåja. Jag tycker om Rickyl och det skulle vara kul på ett sätt om de skulle ha sådana känslor för varandra men det kommer inte att hända ändå men det är ju grejen det också. Dessutom så har vi ju redan Norman och Andrew och deras bromance. 
Haha. Det här blev underligt.

Men själv så vill jag ändå ha Caryl, och jag ser fram emot Carol i säsong 5. Hon har blivit så badass och awesome och perfekt. Hm. Jag shippar allt utom Bethyl egentligen. (Daryl+Beth).....
Edit: tydligen så är det också Andrew Lincolns födelsedag idag också, wihoo och grattis åt honom då!
                     
                   

                     

              

                 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar