Sidor

måndag 15 september 2014

Körde en hopplös Hårboll...

Idag var jag till skogs med Hårboll och kärra igen, det har blivit mycket körande på senaste tiden faktiskt. 
Pona var helt som vanligt vilket betyder att hon försökte dra iväg åt det håll som hon tyckte att vi skulle fara och så var hon lagom pigg också.
Vi for förbi där Tilten och Dinah bor och de gick i hagen vid vägen och då ville Pona stanna och prata med dem. Fast då kom Becka och Zam från andra hållet, det tyckte inte Pona att var bra alls för hon ville tydligen ha dem för sig själv. Hon tycker att de är hennes varmblodstravare.  Hon såg riktigt sur ut då Zam var där. Oj om hon skulle veta vilket äventyr vi var på förra helgen på Mariannes Runda med Zam och Tilten... Hon skulle nog ta illa upp om hon skulle veta... Men hon behöver nog inte vara orolig för att Zam skulle bli bra kompis med Tilten, Zam har nog  respekt för honom och vill helst inte vara nära honom. Ja alltså Melinda. Hon är nog en brud hon också. Hon kan nog vara hon. Shettisston...(Själv tycker jag att det är lite kul, plus att jag skulle vilja vara som hon.)
Bild före vi fräste iväg. Vi for till ett ställe i skogen som vi inte borde vara på för "det kan finnas björnar" men omg, det är en så bra väg att köra på tycker jag. 


Här vill hon ha någonting. Fast jag sa åt henne att hon kommer nog att klara sig hur bra som helst om hon går ut och äter gräs. Hon hade redan fått tillräckligt mycket godis. Hon kan liksom sina knep och grejer, hon är nog en sådan hårboll hon.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar