Sidor

onsdag 17 september 2014

Funderar lite bara

Jag funderar lite. Klockan är ganska mycket men jag måste se på Game Of Thrones. Jag kan väl säkert göra det imorgon också förstås.

Hum. Känns som om jag aldrig skriver såna här flummiga inlägg längre. Det blir mycket om vad jag gör med ponnyerna. Det är ganska kul att skriva om djuren. Dessutom så har jag börjat bli rädd för att skriva något allt för underligt. Sedan vill jag vara allt för klyschig. Jag vill sticka ut från mängden, men problemet med att vilja sticka ut från mängden är att då försöker man för mycket. 
Egentligen så försöker jag inte, jag har aldrig gjort det. Jag har sett ut som jag vill och lyssnat på den musik jag vill och så vidare. Sedan får folk själva avgöra vad de tycker om mig. Det är inte mitt problem.
Tror jag åtminstone.
Neppan, nu lägger jag undan ipaden för idag. Inget Game Of Thrones för mig nu. 

Bild: We Heart It

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar