Sidor

fredag 19 september 2014

Första grejen av andra skedet. Ugh.

Imorse var jag på andra skedet som man måste vara på då man tar körkort nuförtiden. 
Det är typ onödigt. 
 Man skulle först typ göra en bedömning av sig själv. Jag tycker inte om det för jag har inte riktigt på klart om jag tror att jag är bra på någonting men inte är det eller om jag tror att jag inte är bra men att jag ändå är helt okej på det. Jag kan vara komplicerad som sagt. 
Iallafall, först skulle man köra en runda via alla rondeller i hela stanna och lite till. Sedan samma sak igen fast då skulle man köra "ekonomiskt", men hah, det tog både längre och mer bränsle då. 
Hahhaahahah (I'm awesome.) 

Nåja, nästa vecka på torsdag ska jag till halkbanan, jag tror inte att jag ser fram emot det. Dessutom så måste jag vara på plats där klockan 8 på morgonen. Ugh. Men jag ska iallafall fara dit med egen bil. Den är liksom bra mycket sexigare än bilskolans bil. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar