Sidor

torsdag 4 september 2014

Fluffkaninen är fluffig

Sissi är faktiskt världens finaste fluffiga lilla kanin, fast jag kom fram till att hon ser nästan ut som ett marsvin ibland lite på grund av allt fluff hon har i pälsen. Men hon börjar kanske bli lite för stor för att vara ett marsvin. (Och sen tycker jag ju nog lika mycket om båda kaninerna, tro inte annat.) 
Hon är verkligen underbar. Hon brukar slicka mig på handen och så ser hennes päls kul ut då det blåser. Och hon och Perttu Magdalena är bara naws så söta tillsammans. På tal om Svarta Damen så hade jag ut henne i koppel och sele, jag hade också med min gamla skitkamera och tog lite bilder. Hon hade helt trevligt i solskenet också. Jag kom fram till att jag ska använda upp minneskortet på den kameran, för det var ganska dyrt. Det blev dyrt för att det måste vara av en speciell sort. Jag tänker inte köpa mer minneskort till den kameran, den är,inte så mycket bättre än mobilkameror ändå känns det som. Små digitalkameror är ganska ute. Tycker jag. Åtminstone för min del. 
Sissi släppte jag också lös i stallet där vi har hö och halm. Hon är för liten för sele och koppel men jag litar ändå så pass mycket på henne så att hon fick vara där och fluffa omkring. Jag filmade lite för instagram men sen kom jag på att jag ska pröva att lägga upp den på You Tube för att kunna lägga upp den på bloggen.  
Varning: dålig kvalite. Och dessutom så är Sissi så fluffig så man kan dö av det. 
(So fluffy I'm gonna die!!! Despicable Me var det.)
Tja, och förlåt för den överdrivna användningen av ordet fluffig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar