Sidor

lördag 30 augusti 2014

Weirdo in the woods

Det känns som att det börjar vara höst. Jag måste till och med ha på mig en stickatröja idag, det har känts så kallt med kortärmat nu tycker jag. Fast jag tycker ganska mycket om hösten egentligen. Sommar och höst, på vintern är det för kallt och mörkt. 
Idag var jag också i skogen och hade en spontan photoshoot med min iphone. Ugh, jag vill ha en kamera. Ugh, det ska jag skaffa då jag kan. Ugh, det är så mycket jag vill hinna med här i livet, och det är flera saker jag skulle kunna göra om jag skulle våga ta itu med det men det orkar jag inte bry mig om för tillfället men snart kanske jag orkar med det. För det känns som att jag snart skulle orka. Uh. Hur ofta känns det inte som att någon borde dra upp mig ur mitt eget lilla träsk av sådana funderingar. Jag är fast. Men som vanligt så får man väl ta sig därifrån själv, för ingen hjälper mig sådärbara. Å andra sidan så brukar jag tro att jag alltid klarar mig och sen vet jag inte vad jag behöver hjälp med heller...

Okej. Vad skriver jag ens. Det var inte meningen.
Som sagt, jag är weird. 

                    
                          
                                             

                                                                             


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar