Sidor

onsdag 27 augusti 2014

Vilken jobbigt regnig dag det här var

Jag var till stan med mamma och gjort grejer, hummat och gått som en zombie. I Prisma. Där gick jag som en zombie. Det var väl nog någon som stirrade. Men vem skulle inte göra det? 
Sedan har det regnat något alldeles hemskt fruktamsvärt farligt äckligt mycket och så har det blåst... Så i natt är alla ponnyer inomhus. I stallet alltså, inte här inne hos oss. Fast det skulle vara mysigt om det skulle funka.

Och sedan dagen outfit till stan, inte stallet. 
Det är en awsome top från Carlings och de här nya...jeggings är det väl från Code. Neongröna. Och halleluja, de passar. De är inte för långa och faktiskt bekväma.
Skorna är de frnå H&M som jag typ alltid använder nuförtiden...
                     
Jag köpte ett itunespresentkort och laddade ner en app som kostar 89 cent. Det är med den som jag har suddat bort mammas och pappas sovrum och spegeln och mupparna på väggen och vågen på golvet. Appen heter Superimpose. Bakgrunden och texten är gjord med Phonto. Det är första bilden som jag har redigerat med Superimpose så den är inte perfekt.

Make up of today. Med vit ovanför min vanliga winged eyeliner, det var lätt och blev bra men jag gillar inte det under ögat så mycket. Och så använder jag mitt runhalsband som choker. Typ. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar