Sidor

måndag 25 augusti 2014

This nailpolish is drugs

Jag trodde aldrig att något nagellack för under 4€ från Seppälä kunde vara så här awesome, men det här, det är bra det. Det är fint och bra konsistens på det och så far det inte bort meddetsamma fast det är inte så att det vägrar att lämna ens naglar heller fast man försöker ta bort det sen heller. Allt det är ju postivt och som sagt, det är så fint så jag skulle kunna äta upp det, speciellt det blå.
Den lila heter Blueberry Sorbet och den blå Heavenly Sorbet och det är någon slags inte glitter men mer som små paljetter i det eller vad man ska säga. Som sorbet skulle man kunna säga.


Hum. Jag brukar inte skriva så mycket om nagellack och smink och sådant, fast just det är ju nog ett av mina små nöjen här i livet. Jag vill ju skriva om sådant som intresserar mig. 
Men det säger ju sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar