Sidor

söndag 31 augusti 2014

The Walking Dead Teletubbies

För att slå knut på den här kvällen så att säga. Jag kollade på lite scary stuff på tumblr och sen började jag tänka på Teletubbies, och Teletubbies är ju ganska creepy. Jag förstår inte hur man kan tycka att de  inte är creepy alls. Då jag var typ 4 så tyckte jag ju förstås att Teletubbies var bra... Alltså... Jag vet inte. Sjukt. Det finns ju många creepy bilder av Teletubbies redan, men jag gjorde en egen version med Dead Yourself, den här The Walking Dead appen där man kan göra sig till en zombie.
Det blev creepy. Jag blev nöjd. Jag gjorde en enskild bild för varje Teletubbi och la ihop dem sen. De ser faktiskt mer creepy ut då de är enskilt. Det är ju samma bilder som den här men jag lägger upp dem också närmare Halloween. Om ni vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar