Sidor

onsdag 13 augusti 2014

Stuff & thangs från We Heart It

Mycket finns det på internet och We Heart It som ser coolt ut...
Som det här. Vad är det jag ser om inte en ryggsäck med emojis på....woop. Skulle jag gå i skolan och en sådan så skulle jag känna mig cool.
                        

Det här vill jag försöka göra, fast det skulle säkert inte se så vidare snyggt om jag försöker göra det på mig själv. Fast ibland så överträffar jag mig själv.
                       

Ack så vackert enligt mig!
                      

Skor och sådant: ....
Omg jag vill ha... Fast de ser ut att vara DIY tycker jag fast vad vet man. 
  

Jag har inte varit så inne på Converse i sommar men de här ser roliga ut.
  

De ser bara så farliga och fina ut. Undras hur mycket skada man skulle kunna åstadkomma med de här. Höhö. Jag vet inte om jag skulle ta de till höger eller vänster.... På ett sätt är de till vämster snyggare fast på de till höger är det ju såå mycket nitar och det är awesome.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar