Sidor

måndag 18 augusti 2014

Pupukaninerna

Sissi växer hon bara och blir fluffigare. Seriöst, hon är så fluffig och söt. Hon är perfekt. Om jag måste säga någonting bra som har hänt år 2014 så kommer en av de bra sakerna som har hänt att vara Sissi. Haha. Jag överdriver inte...
Iallafall så släppte jag pupukaninerna i den andra större boxen som det är spån i. Sissi fick någon slags kaninfnatt och började hoppa och skutta och fladdra omkring, sedan fick Perttu också lite kaninfnatt. Tänka sig, hon fyller ju ändå 5 år. Men jag är glad över att hon gör så. Det är nog bra för henne att  Sissi flyttade hit.
Jag har funderat på när man ska vänja henne vid koppel, och jag googlade fram att det är vid 4 månader. Nu är hon 10 veckor så det tar en stund ännu. Förr har vi väl mest börjat på, nåja det gick väl nog då också, de bröt inga revben eller så. Vi började väl på någongång då selen passade. Men nu vill jag göra det ordentligt. 

Bilderna är inte från idag utan de är mer än en vecka gamla nog men här på bloggen jar jag inte visat dem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar