Sidor

måndag 18 augusti 2014

Lördagskväll med älgar, UPM och grejer

Igår for jag och Amanda mittiallt till stan på kvällen och gjorde typ...random saker. Det var kul, annars hade jag nog gett upp hoppet om att den dagen skulle kunna vara bra. Sjukt vad deppad man kan vara...
Nåja, vi såg två älgar, de var typ mitt på vägen. Så vi måste sakta ner och de for över vägen då och var där på andra sidan vägen. De var gulliga. Speciellt gulliga då vi såg dem så länge på förhand så att vi hann sakta ner och att de gick snällt av vägen. 


Sedan for vi till UPM av någon anledning. Som helt normala personer gör en lördagkväll. Ugh jag vet inte heller. Jag tror att det är jag som kom på det här med UPM. Jag vet inte varför jag kommer på såna saker. Snälla hjälp mig! Please! 
Nåja, det var fina moln där. Det är ju därifrån alla moln kommer. Såklart.


Sedan for vi in till stan och så for vi till skolparken och där fanns det människor och jag hoppade upp i ett träd, ungefär som en katt brukar göra... Nåja, jag blev rätt nöjd över att jag slapp upp dit och så satt jag och undrade hur jag skulle komma ner, sedan var det faktiskt inte så stort problem att komma ner heller. Fast mina skor är inte så bra trädklättrarskor tydligen.
                       

Sen gungade vi samtidigt som vi spionerade på folk, de hade typ någon fest-grej-juttu där vid JG. (De hade kostym och sånt.) 
Ärligt talat, det var såå kul att gunga. Otroligt kul. 
Sedan satt vi på en sten och sådär, såg några fulla människor och såsade omkring en stund och åt slickepinnar som Amanda hade.
 Sedan for vi hem och så såg jag på Supernatural och blev dödstrött och somnade någon gång. Det var den lördagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar