Sidor

måndag 11 augusti 2014

Låt mig vara

Jahapp, tråkig skit gjorde så att jag måste begrava mig i Supernatural istället för att typ skriva ett inlägg tidigare ikväll. 
Vissa personer, de kan minsan suga all livslust och enegri ur en bara med att typ existera. Och sådär.            
            

                      
(Men med favoritkillarna på bilden är det en annan sak, de ger en energi bara man tänker på dem.)

Usch jag är så tråkig och såsig ikväll. (*i natt)
Nåja, nu då jag ändå är håller på så kan jag väl säga att vissa verkar inte ta det så chill att jag inte sätter iväg till någon skola i höst eller så. Som att det inte skulle gå fler tåg. Själv hade jag tänkt ta nästa tåg. Liksom. Typ hitta ett jobb, köpa en egen bil, söka till skolor och förbereda mig bättre för inträdesproven nästa år. Det är min plan men då får man höra just det om hur hopplöst allt verkar och att jag är nästan 20 år och vad ska du göra i vinter och blah blah blah. (Då säger jag antagligen att jag har planerat att dö eller något, och det är inte sant för det som jag verkligen vill är den understreckade texten.)  Jag är så mycket bättre på att skriva än på att prata.
Dessutom så funkar det inte att säga åt mig på det där sättet. Det får mig bara att vilja gömma mig under sängen och räkna dammråttor. Jag blir ju bara räddare och ledsnare.
Kanske man borde sova på saken, klockan är ändå 25 före 3 på natten. Fast nu vet jag att jag måste lyssna på musik och spela Plants vs Zombies för att hitta sömnen. Det suger. 
Förresten så är det en stund sedan jag skrev något sådant här. Ursäkta för att jag skrev det här ens. 
Inte för att jag vet hur personligt det här räknas att vara, men jag tycker inte om att skriva om allt jag känner på nätet så mycket som jag gjorde förr. Det man skriver kan komma tillbaka och slå en. Hårt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar