Sidor

fredag 22 augusti 2014

Klart fixat med min gamla jeansjacka! Yay!

Jag har haft en jeansjacka som är köpt från barnavdelningen från Kappahl i sådär typ 5 år och jag har inte använt den alls riktigt. Nu har jag gjort om den, det har tagit länge för jag väl sysslat med den då det passar någon gång bara. Till att börja med så är den blekt med klor och solen kanske också för den har hängt på en skåpdörr.

Först framsidan som redan har varit klar en tid: 
Det lite olika nitar, vanliga nitar och nitar som är som måne och stjärnor, så la jag fast kragen med säkerhetsnålar och så sydde jag fast en My Little Pony-patch som jag har haft sedan jag var typ 8 år gammal och aldrig sytt fast någonstans. 
  
Baksidan (som jag gjorde idag): 
En katt och en fladdermus och så står det "Creepy" där. Jag tryckte inte dit det utan man kan säga att jag ritade dit det. Det blev bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Inspirationen till det kommer från en låt med Kerli, Walking On Air. 
(She has a little creepy cat 
and a little creepy bat,
Little rocking chair and an old blue hat)
 
Jeu. Och jag brukar inte vara så bra på sånt här. Men den här jackan tänker nog använda oftare nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar