Sidor

måndag 25 augusti 2014

Helgen...

Ojdå jag hade en blogg... Tänkte jag idag. Här for den helgen. Nåja.
I fredags var det Juthbackamarknad i Nykarleby och jag var med Amanda. Helt perus kväll för vår del. Vi hann till och med med att se på Youtubevideon (i bilen, vi väntade på Becka med flera...) så, tja, ni vet. Jag köpte en rätt otäck slickepinne också. Den såg ut som en ros. Jag har fortfarande trauma på grund av den. 
                         

Jag köpte också en top där, det verkade som de var från Rockjet. Först tänkte jag köpa en väska, sen tänkte jag naah och så köpte jag en top istället. Först kändes det som ett onödigt köp men sedan kom jag fram till att det var ju snyggaste toppen ever så då var det ju ett bra köp. 
(Det är den jag har på mig på bilden.) 
Igår var jag ut med Amanda, Pauen och Anton. Det känns som att det var en lite hysterisk kväll. Eller jag vet inte om hysterisk är rätta ordet men iallafall så var det inte en chillkväll. 
Idag sen så har jag umgåtts med mina homies, alltså mina djur. Jag har nästan gosat ihjäl dem. Det låter brutalt kom jag just på... Men iallafall så har jag gosat med dem så mycket så att de tycker att jag är helt hopplös. (Fast de tycker väl nog sedan om mig ibland lite...) 
                       


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar