Sidor

torsdag 14 augusti 2014

Ett ponnyspöke

Det ligger en fiberduk på gräsmattan och den fick Zam prova att ha på sig. Jag tyckte egentligen att det såg lite ut som en brudslöja men Zam gillade inte den ideén så han var väl ett spöke då istället... 

  

Han tar det så chill han bara... En del hästar skulle aldrig gå med på att det där över sig, och tja, det förstår jag...det är en fladdrig läskig sak egentligen. Fast Zam är ju Zam, han tar såna här saker väldigt chill. 
   

Sedan skulle jag såå vilja ha en ponny att syssla med och rida som jag skulle ha... Som med Melinda. Typ 105-135 cm och gärna lite jobbig att ha att göras med, en ponny som jag skulle kunna få ordning på och sälja.  Och det har jag tänkt på ikväll mest. Uhh, och jag vågar inte fara in på sidor med hästar till salu, ugh nej. För det tar så länge att slippa bort därifrån de sidorna. Det är ändå ingen vits, så fort man råkar nysa någonting om något sådant här så bryter helvetet lös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar