Sidor

tisdag 26 augusti 2014

En Lady Gaga bomb...

Det råkade vara en Lady Gaga cd-skiva framme så la jag på den för några timmar sedan och nu har jag haft Lady Gagaton. Marathon med Lady Gagas musik alltså. (För jag råkar ha alla Lady Gagas album på cd, bara så ni vet.)



Lady Gaga har varit en inspiration för mig på flera sätt, både då det gäller stil och annat.
Jag menar inte att jag vill se ut som Lady Gaga (för, tja, det är inte många som vill ha en likadan outfit som Lady Gaga, det är ju också omöjligt och opraktiskt och så vidare.) Fast allt hon har på sig är faktiskt inte crazy, ibland har hon på sig någonting som ser riktigt snyggt ut som i snyggt som att "jag skulle kunna se ut så där". 
Men det är liksom mest det att hon har en telefon som hatt, det är lite som att "hej, jag har en telefon som hatt, bitches", inte "hej, det skulle vara kul att ha en telefon som hatt..." Det är liksom att våga se ut som man vill. Det är ju ingen annan som ska bestämma det åt dig liksom. (Och det är speciellt ett problem då man är tonåring åtminstone) 
Med det har Lady Gaga hjälpt mig.




Hon är ganska inspirerande. (Och fascinerande.)

Sedan så har jag förstått, på grund av henne, att man behöver inte se ut som något ideal, man kan ändå vara snygg. 


                      


                

Man måste bestämma sig för någonting och sedan rockar man detta någonting.
Liksom.


                     










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar