Sidor

fredag 8 augusti 2014

Bryr sig någon i vad jag skriver?

Har inte tagit mig riktigt för att skriva någonting här alls de senaste dagarna fast jag har saker att skriva om och säkert skulle ha haft tid också. Problemet är: vem läser det då? 
Det här är ju liksom inte någon stor blogg och den behöver väl inte vara det heller men det skulle vara roligt att liksom veta om ni bryr er i att jag skriver bokstäver som blir till ord. 
Vad skulle jag kunna skriva om? Vad tycker ni? Kommentera gärna förslag på vad jag ska blogga om, som önskeinlägg då typ.
Man får liksom kommentera. (Näh man måste! Haha) 
Man får också vara anonym om man vill för den möjligheten finns.
Fast om ifall man möjligtvis har en blogg och kommenterar och länkar den så hittar jag ju lite lättare dit. Bara så ni vet. 
Jag bits liksom inte. Men om du biter först så biter jag tillbaka. Jag ger tillbaka vad jag får liksom.
Som sagt, blubb, det säger fiskar men om jag får en kommentar där det står "hej" så blir jag glad. Typ.
(Men först och främst så ska jag byta ut den här lila färgen mot en annan för lila och grön är inte så snyggt tycker jag.)

6 kommentarer:

  1. lilla moster läser i princip varje inlägg..men å andra sidan räknas inte mostrar..de hör ju till släkten. Men jag tycker du skriver bra och det är en bra blogg du har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe tack och mostrar kan visst räknas å :)

      Radera
  2. Tycker om din blogg! Fortsätt att skriv!(om du vill) :) Jag tycker att det är intressant när du skriver om hästarna och vad du kollat för filmer/serier! :)

    SvaraRadera
  3. Denhär apon läser förstås också ! :D

    SvaraRadera