Sidor

söndag 10 augusti 2014

I love Death! (i Supernatural)

Uhuh. Jag har inte precis skrivit någonting nu, jag har funderat på att göra det men sedan slutar det med att jag har gjort andra saker. Hah, det lät konstigt. (Det är väl så det blir då man tänker på samma sak tillräckligt länge...)
By the way, angående det här förra inlägget då jag undrade om någon bryr sig i vad jag skriver och sådär...tack! Det kändes som vanligt lite awkward att liksom publicera det för det känns ofta awkward för mig att fråga saker och inte vet jag nu... Jag är awkward. Och sömnig. 10 före 2 på natten. Sover jag före 12 på natten så är det rekooord. Då får vara på internet i lugn och ro. Woohoo. 

Idag har jag bland annat sett på samma video x antal gånger. Det är inget mindre än självaste Dödens intro, från Supernatural förstås. 
Verkligen episkt. De fick verkligen till det kan man säga. 

Youtubelänk:
Death's intro

(Jag gör sånadär länkar som man klickar på och så kommer man till youtube, de som är så att man kan se direkt har inte alltid funkat på min ipad så jag tänkte om jag gör så här så kanske det funkar för alla.)

Döden är ju sedan absolut en av mina favoritkaraktärer i Supernatural och en av mina favoriter av alla påhittade karaktärer faktiskt för han är bara så bra typ...
Döden är ju väldigt gammal, lika gammal som Gud eller äldre. Människor är typ bara ungerfär som en bakterie för honom och Jorden är bara en många planeter. 



Sedan tycker ju Döden också om pizza och sådant och tja...

                         
som ni ser, han är badass. Tycker jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar