Sidor

tisdag 8 juli 2014

Supernatural är verkligen typ ganska awesome

Just nu så håller jag på att se om Supernatural från början, jag har sett typ allt redan och jag tycker att det blir bara bättre då jag ser det igen. Hmm, jag rekommenderar verkligen den här serien men det innehåller spöken och demoner och sådant. Och en gång var det en mördarclown. 
Fast den här serien är liksom... Hm. Speciell. Den här seriens fans är också... Hm. Speciella.

Det handlar alltså om 2 bröder, Dean och Sam Winchester och de jagar övernaturliga varelser. Saving pepole, hunting things, the family buissnes...  Sen kommer det en del återkommande karaktärer aom till exempel Castiel. Han är en ängel med trenchcoat.           
Det finns 9 säsonger av Supernatural så det kommer att ya en stund innan jag har sett ugenom allt pånytt... 
                 

           

        Det här är vad som händer om man lägger på textning... Tänk att det kan vara så kul, jag började typ skratta ihjäl mig åt det...

               

       
Om jag skulle vara en karaktär i Supernatural så tror jag att jag vill vara Döden för han är så cool och har funnis längre än allt annat och har sett allt typ. Han tycker om skräpmat, jag minns det var så kul då Dean träffade honom första gången för att typ döda Döden och var ganska spänd över det, och så satt Döden där på en pizzeria och åt pizza och så bjöd han Dean på pizza också. Det lät typ lite random men tja, det är Supernatural... 
                 
Teddy bear crying... Oh. My. God. Och det finns många fler....
Men nu ska jag se på Supernatural och sova sen för jag ska upp och fixa stallet imorgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar