Sidor

tisdag 22 juli 2014

Storsand idag igen

Vi var till Storsand idag igen. Hiihuu. Det var mer folk där idag än vad det var förra gången för det var både varmare väder och så har Jeppisdagarna börjat så det finns helt enkelt mer folk i stan med omnejd och så vidate. Hm...heter det Jakobs Dagar eller Jakobstads Dagar? Jag minns inte! Men whatever! Jeppisdagarna! Okej! Kul! I like it! 
Som sagt, vi var till Storsand och jag fick lust att redigera mobilbilder för det är kul.


Vi hade med kaffe såklart och min kaffekopp såg så sassy ut...


Mitt hår efter att jag har simmat är hemskt och går inte att reda ut, eller det är bara mamma som kan göra det bra. För det kan gå vilt till då jag simmar. Jag gillar att liksom hoppa och härja i vattnet som en galning...det är roligast så. Ska man vara med mig så får man inte vara rädd för att skämma ut sig. Fast ibland är det ju kallt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar