Sidor

torsdag 17 juli 2014

Mycket åska. Huhu.

Möh möh nu har jag tydligen haft en några dagars paus, men det är så att mamma och pappa är på resa och jag och Becka är hemma och vi försöker att göra saker vi också och inte bara sitta hemma plus att vädret har varit sjukt opålitligt ända sedan i måndags tror jag...
Iallafall, igår var vi till Kokkola, sedan kom det åska och då det åskar så har iallafall inte vi något wifi för vi drar ut det. Ärligt talat så vet jag inte vad som skulle kunna hända...men det känns säkrast. Tänk så händer det någonting och vårat fina och värdefulla wifi försvinner...hemskt. Enligt mig. 
Sen så blev min iphone utan ström och jag vågade inte ladda den så länge som det åskade. Jag vet inte om jag är paranoid eller inte...men det skulle suga om åskan skulle ta och göra så att den exploderar. 
Dessutom så var jag såååå trött igår, säkert åskan fel det också. Jag är ganska trött på sommaren, men nu blir det den här bästa tiden av sommaren, sista veckorna i Juli och Augusti. 
Idag så var vi till Storsand och då fick jag sand i håret, det var inte så kul. Jag vet inte varför jag alltid lyckas med sådant där heller.
Sedan var vi och rida med Zam och Tiltn. 
Hum. Tja det är vad som har hänt nu de här senaste dagarna. Vet inte vad jag ska säga nu mer. Awkward.

Men jag köpte iallafall nya solglasögon, de förra gick sönderrrrarrrrgh. De här är kanske lite fulare men det kan inte gå sönder på samma sätt som de förra gjorde. De ser ut som Hipsterglasses med solglasögonsglas i. Nåja, och de ser okej ut på mitt face också, jag ser inte så underlig ut med dem liksom.


Sale, awesome, ni vet. Höhö. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar