Sidor

lördag 12 juli 2014

Kul

Jag har som SÅ mycket bilder på kamerarullen på min ipad. Det händer ibland att jag har så mycket bilder så ipaden blir slö och långsam. Jag kom fram till att jag har över 1000 bilder på kamerarullen och att jag typ skulle behöva radera några. Det är svårt, liksom jag har många bilder som är samma bild men jag har redigerat dem så det finns 5 olika versioner av dem och sen bilder tagna vid samma tillfälle och så vidare och jag tror att jag behöver dem allihopa och sen hade jag en massa bilder av Norman som jag raderade för tja, de finns ju på nätet. Bilder som jag har tagit själv sparar jag men sen finns det sådamt som är snyggt eller kul som jag bara måste spara och efter att jag har lagt upp dem här kanske jag kan radera dem från ipaden...

De här till exempel: 
    
                  

Jag vill göra ALLT på den listan! Haha 7:an är lite speciellt kul... Hm, det är inte så att man liksom blir doktor så där bara. Det tar ju nog rätt många år... Sen är det speciellt 10:an som jag brukar tala om att jag vill göra. Haha. Jag är liksom så pass...galen...störd... I dunno.

Sen var det en till: 

                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar